Leaving Holland part Amsterdam

Mijn laatste dagen in Nederland.
Ik zit op de bank met mijn oom, 1+1=3 te kijken. Wat een gare serie. Het is van zulke slechte kwaliteit dat het grappig is. Drie mannen en een vrouw die in elke aflevering een andere rol hebben. Het gaat negen van de 10 keer over bedriegerij. Op dit moment heeft de rechter een hoed met witte sterretjes en een rood lint erom, aan. Belachelijk… Maar wel super grappig en ik vind heerlijk om al dat Surinaams te horen.

Dit is de laatste keer dat ik mijn oom zie voordat ik wegga. Hij, en bijna iedereen, heeft beloofd me op te komen zoeken in Chicago.
Woow wat ga ik het missen, wat ga ik hier missen, wat ga ik Amsterdam missen! Elk weekend met mijn maatjes uit. Chillen met Nathalie, flessen champagne leegzuipen, dansen, sjansen, feesten. Heerlijk! Lekker in het centrum wonen, elke dag een afspraak, hard werken, moe zijn, lekker slapen. Mijn bed! Ik heb er nog maar 1 nachtje op.. :( zucht.
Alles voelt zo twijfelachtig aan, heel vreemd. Ik ben enthousiast, maar ben denk ik veels te druk geweest om te beseffen wat voor super gave ervaring mij tegemoet komt. Gisteravond nog bezig geweest met inpakken. Al mijn kleren in tassen, boeken in dozen, ik moet het alleen nog opbergen. Mijn koffer is ingepakt. Welke schoenen moet ik meenemen??
Sjonge jongen,  wat een gedoe. Ik voelde me wel even kut. Vooral toen ‘Dollar and a Dream” van J. Cole opkwam. Beetje te slow jam voor dat moment.
Ach ja…
Ik moet nu wel steeds vaker smilen omdat ik naar Tokio ga. Oh mij god, ik ga zes en een halve maand weg! Hoe vet!!
Zes maanden naar Chicago, 2 weken rondreizen in Japan. Geweldig! Hoe vet, hoe extravagant, hoe spectaculair. Wwwooow. Ik houd van mijn leven…
Daarna zes maanden Chicago, gaat me goed.. Lekker in het centrum wonen, met een Starbucks op de hoek en 5 minuten naar het strand fietsen.
n ding weet ik zeker, ik ga feesten, ik ga shoppen, ik ga hard!

Maar ik ga Amsterdam missen. Ik heb zo een leuke tijd gehad de afgelopen paar maanden. Wow, ik ben bijna verdrietig omdat ik wegga.
Maar ik kom terug. Voor nu zal ik genieten op een andere plek, met andere mensen en in een andere sfeer.

Cheers! Op 6,5 maand leuke dingen doen..

Love y’all..
K


No comments:

Post a Comment